logo

Архів для Березень, 2018:

Відкритий урок з правознавства

урок право 4

21 березня в групі №10 І курсу навчання відбувся відкритий урок правознавства на тему “Загальна характеристика цивільного права України”. В навчальній аудиторії, окрім здобувачів освіти, були присутні: директор училища  Шаманський В. П., заступник директора з ВР Березневич І. Г., майстри виробничого навчання Нагорний Р. О. та Ткаченко Д. О., викладачі Комащенко Т. В., Гордієнко Л. П., Горбань А. Ю.. Темп уроку, його змістове та навчальне навантаження, до останьої хвилини, підтримували пізнавальний інтерес та збуджували критичне мислення учнівської аудиторії. Викладачу Ігуменцовій Наталії Василівні, шляхом використання інноваційних методів навчання, вдалося поставити учнів в активну навчальну позицію, що дозволило успішно досягти поставленої перед уроком мети.


Відкритий урок виробничого навчання

зварюв 1

20 березня 2018 року у виробничій майстерні ДНЗ “ПТУ №8 м. Кіровоград” було проведено відкритий урок виробничого навчання на тему “Зварювання пластин встик в нижньому положенні шва”. В ході проведеного уроку учні групи №8 мали змогу відпрацювати складні уміння та навички при зварюванні стикових з*єднань. Майстер виробничого навчання детально провів вступний інструктаж та показ виробничих прийомів. Учні успішно дублювали виробничі прийоми, здійснювали самоконтроль якості та чітко визначали можливі заходи по усуненню виявлених, в ході роботи, недоліків.


“Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі!” Алі Апшероні

5

15 березня 2018 року в ПТУ №32 м. Бобринець відбувся обласний семінар методистів закладів ПТО, де відбулося обговорення основних аспектів діяльності методиста щодо організації атестації педагогічних працівників. 


Педагогічний форум «Адаптація дітей з особливими освітніми потребами в навчальному середовищі та соціумі»

IMG_20180306_130254

6 березня 2018 року в ДНЗ «ПТУ №8 м. Кіровоград» пройшов педагогічний форум, учасниками якого стали педагогічні працівники закладу. Метою даного заходу було проаналізувати поняття «діти з особливими освітніми потребами»; окреслити коло учасників адаптаційного процесу; визначення завдань психолого-педагогічного супроводу; окреслити  особливості соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами; розглянути особливості побутової, соціальної, психологічної, професійної та навчальної адаптації учнів в системі ПТНЗ.